tisdag 2 april 2013

Nagellack...

Pysslig och konstnärlig som jag är, har jag upptäckt det roliga med nagellack. Seriöst, att måla naglarna är skitkul! Med små detaljer, och pyssliga grejer! Färger, former.. Och så utmaningen att det är en så liten yta såklart.
Så, här har ni några exempel på vad man kan göra med vanligt lack och en liten pensel!

Ganska länge sedan. 

Fancy part-naglar!

Blåa med liten blomma och silver

Graffiti-nagellack från Isadora, effektfullt!

Tema tro, hopp och kärlek

Återigen Isadoras Gaffiti

Gula med körsbär

Lite blommor

4 kommentarer:

  1. Ex-roomie Johanna :)2 april 2013 kl. 19:14

    Oh, Martina! Som jag saknar våra nagellackspartyn i N'T nu. Särskilt då jag är i stort behov av att måla om mina naglar nu..! :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja, härliga tider! Minns dina sverige-naglar inför nationaldagen/midsommar :)

      Radera
    2. Ex-roomie Johanna2 april 2013 kl. 23:05

      Haha! Både finger- och tånaglar gjorde jag. Plus en tysk veckobesökares. Han såg mina naglar och blev så exalterad att han också ville fira Sverige så jag målade hans naglar utanför Exposition. ;P

      Radera